Zajęcia otwarte „Kodowanie na dywanie”

Zajęcia otwarte „Kodowanie na dywanie”

W ostatnich dniach listopada mieliśmy przyjemność przeprowadzić w naszej szkole zajęcia z kolejnej inteligencji wg Howarda Gardnera – matematyczno-logicznej. Uczestnicy zmagali się z układankami, poszukiwaniem wzorców, odkrywaniem logicznych zależności. „Kodowanie na dywanie” wyzwoliło więc w każdym z nich sporo entuzjazmu i zaciekawienia. Poza tym, jak zawsze, dopisywał nam świetny humor i zabawa. Zapraszamy do obejrzenia mini-galerii z zajęć otwartych. Przypominamy, że „Kodowanie na dywanie” to kolejne z cyklicznych spotkań w ramach projektu “Multiple intelligences: On the path to new minds”, który realizuje nasza szkoła od 2016 roku (więcej informacji nt. projektu znaleźć można w zakładce Projekty unijne 2016-2018).

Przeczytaj poprzedni wpis:
WYBÓR WYKONAWCY USŁUG RESTAURACYJNYCH NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 30 WE WROCŁAWIU

Ogłoszenie o przetargu Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Zamknij